Instructiuni
Pentru a putea inscrie un
debitor/debit trebuie sa fie indeplinite cateva conditii prealabile:
- Sa aveti urmatoarele:
- Sa existe un titlu ferm (contract, comanda ferma,
etc.).
- In titlu sa existe trecuta in mod expres si
neechivoc obligatia debitorului (poate fi orice obligatie: de a da, de a
nu da, de a face, de a nu face, de plata, etc.).
- Pentru obligatiile de plata sa existe documente
contabile legale (factura fiscala, NU SUNT ACCEPTATE FACTURILE PRO
FORMA).
- Solicitantul sa aiba calitatea de creditor al
obligatiei (calitatea sa reiasa din titlul ferm).
- Debitorul sa fie pus in intarziere la executarea
obligatiei (fie prin efectul contractului, fie prin notificare scrisa cu
dovada de transmitere valabila – confirmare de primire, borderou scrisoare
recomandata, notificare prin executor judecatoresc, etc. – NU SUNT
ACCEPTATE: CONFIRMARI FAX, E-MAIL, sau altele asemenea).
- Sa executati copii legalizate sau certificate ca
fiind conform cu originalul sub semnatura originala a reprezentantului
legal al Creditorului solicitant si stampila in original a acestui, dupa
TOATE DOCUMENTELE mentionate anterior si sa pregatiti un plic autoadresat
cu timbrajul necesar expedierii din Bucuresti catre adresa Dvs.
- Sa completati IN TOTALITATE, sa semnati si sa
stampilati atatea formulare de inscriere cate debite urmeaza
a fi inscrise si delegatia pe care le puteti accesa prin
click pe link-urile subliniate.
- Persoana desemnata prin delegatie sa vina cu TOATE
DOCUMENTELE mentionate la pct. 2 - 3 la sediul nostru
pentru a efectua inscrierea in timpul urmatorului program: luni –
vineri 10.oo – 13.oo.
Odata sosit la sediul nostru va
vor fi verificate toate documentele, si se va decide inscrierea sau respingerea
inscrierii.
Dupa inscrierea debitorului/debitului in Lista, Dvs. veti primi
in scris un raport al inscrierilor efectuate, prin grija Administratorului
acestui site in plicul autoadresat pe care l-ati lasat la noi.